Fynda träningskläder på Åsarna Skicenter

Om du har vägarna förbi Åsarna kan jag rekommendera dig ett stopp på Skicenter. Deras outlet är välfylld med guldkorn för löpning, cykel och skidåkning. Mestadels Craft kan du hitta till riktigt bra priser. De har annat också, kläder till vardags och sånt, men det är just träningsutbudet jag vill slå ett slag för. Sist jag var där shoppade jag en ny cykeloutfit för under 300 kronor! Vad sägs om brallor (vadderade såklart) för 149 kronor, och en långärmad jersey/jacka för samma pris. Dock inte Craft, utan 2117. Jag behövde långärmat med rymliga fickor på ryggen, och ett par extra brallor, då jag bara har ett par som inte är trasiga. Man behöver ju som bekant tvätta ibland också så ett reservpar var prio. Är du istället på jakt efter fräscha kortärmade jerseys/cykeltröjor så finns årets sommarkollektion från Craft i flera färger till finfina priser.

Nya outfitten inhandlad på Åsarna Skicenters outlet för 298 kronor! Byxorna är väldigt stora i storleken, men för det priset duger de som reservpar

Kommentarer

Helena sa…
Där har jag fyndat mycket bra saker! Framförallt längdskidkläder.