JAG HAR EN PLAN

...eller ja, jag har i varje fall kommit fram till att jag behöver skaffa mig en. Alltid något! När jag satt på balkongen igår kväll efter min sena njutarrunda på cykeln, och hade "afterbike" med en tallrik keso, rysk yoghurt, kokosflakes och pumpakärnor med en kopp koffeinfritt kaffe till, så slog det mig att det bara är drygt tre veckor kvar till nästa springtävling. På tre veckor hinner man inte göra några underverk med den dåliga formen tyvärr, men finslipa några sekunder per kilometer borde gå och dessutom hinner jag definitivt få en trygghet i distanser över en mil på de fem veckor som återstår till Tjejmilen - om jag börjar nu det vill säga!

Så på kvällens att-göra-lista står alltså: 1. ATT SPRINGA, 2. ATT GÖRA EN PLAN. Vad gör du i kväll?

Förutom att jag har en plan, eller plan för en plan, så har jag också ruskigt snygga löparskor - det gör mig lite extra sugen på att ge mig ut och träna!

Kommentarer