LÄSER IKAPP

Efter ett antal dygn med minimal uppkopplingstid så ligger jag efter. Efter med bloggläsandet alltså. Jag är ju en sådan person som nästan helt prioriterat bort TV-tittande men däremot så lägger jag en del tid på att läsa bloggar, och då främst träningsbloggar. Nu ligger jag alltså efter, och i kväll har jag ägnat en stund åt att försöka läsa i kapp. 

Gårdsfest. Anledningen till minimal uppkopplingstid. Vi hade helt enkelt fullt upp, jag och mina systrar

Det har varit AXA Fjällmarathon i helgen. Så häftigt. Jag skulle vilja vilja springa. Om ni förstår. Men jag är inte riktigt gjord för den typen av löpning hur gärna jag än vill. Jag sliter hårt med luftrören idag efter passet igår. Korta intervaller eller backe är tufft för mig. Det rosslar och svider och bränner och jag hostar. Men jag vet att det går över. Men över fjäll alltså. Vilken häftig upplevelse det måste vara. Men då kan man nog inte ha sådana här rosslarrör. Jag tror inte det är bra?! Hanna sprang. Och kom runt och gjorde det bra i värmen. Emelie vann och såg helt oberörd ut.

Kommentarer