Din bästa årstid

Vilken är din bästa årstid? Eller är du som jag, förälskad i dem alla? Jag har njutit av hösten och av helgen för fulla muggar nu i dagarna två, även om min söndagsförmiddag gick åt till att ha näsan i kurslitteratur. Eftermiddagen spenderades i varje fall utomhus i löparskor. På stumma vader, med trötta ben - men med bästa sällskapet! Igår var jag ute mest hela dagen så inte undra på att det känns idag. Cykel på förmiddagen och löpning i skogen med sambon igår kväll. Däremellan var det "kanelbullskalas" för att fira kanelbullens dag. Inte illa. Vi blev hembjudna till systeryster som tillsammans med kiddosarna bakat helt ljuvliga bullar, både vanliga och sådana utan socker och gluten. Helt fantastiskt. Jag åt säkert minst fem stycken. Jag är så glad i hösten just nu.

Kommentarer