STRONG

Förra veckan prioriterade jag att få in två styrkepass, och det känns så bra och så rätt att gå in i gymmet nu när höstmörkret kommer. Dagarna blir allt kortare och mörkret ligger där när jag cyklar till jobbet och när jag cyklar hem. Men jag knaprar D-vitamin och känner ändå att energin har återvänt efter ett par tunga veckor med massiv trötthet. Min motivation när jag är där är hela tiden att det är nu jag ska bygga grunden för nästa år. Jag är i ett helt annat läge än förra året vid den här tiden då jag knappt tränade alls. Nu har jag hållit igång rätt bra de senaste månaderna och känslan är att suget kommer att sitta kvar klart längre in i vintern i år. Det är nu jag ska bli stark inifrån. Mitt starkaste jag hittills. Stark fysiskt och psykiskt. 

Här är den, den nya hårfärgen! Fortfarande en aning ovant

Kommentarer