VECKANS PLAN

Förra veckan blev inte alls som jag planerat på träningsfronten, men det gör liksom inget. Jag fick in tre konditionspass (längskidor, cykel + löpning) varav det ena var ett kombipass med gym och rehab också. Så tre träningsdagar totalt och det är inte så tokigt, och väldigt varierad träning blev det också. Mest glad är jag såklart över löpningen, men längdskidåkningen gick fint den också. I morgon kväll väntar en efterlängtad löpdejt med Ida. Sådana har jag saknat under mina löpfria veckor.

Mån: Kondition + vadmassage och fotövningar
Tis: Löpning med Ida + vadmassage och fotövningar
Ons: Gymstyrka + vadmassage och fotövningar
Tors: VILA
Fre: Kondition + vadmassage och fotövningar
Lör: Valfritt (vila el träning - känslan styr)
Sön: Valfritt (vila el träning - känslan styr)

Kommentarer