ETT BRA AVSLUT

Semesterveckan är nu slut och i morgon är det dags att återvända till jobbet igen. Vädret ska vara fortsatt fint men ändå känns det på något vis som att sommaren slutar och hösten börjar. Jag kommer att sitta med en hel del planering i morgon och jag ser fram emot det! Nu börjar det på riktigt igen, allt.

Här har jag suttit idag. På balkongen. Jag har läst och njutit av min sista semesterdag på ett tag. Men jag har faktiskt också funderat lite på nästa. Är sugen på en träningsresa sent i höst

På kvällskvisten gjorde jag ett försök att springa. Vänsterfoten som krånglat nu igen har gått vila från allt vad löpning heter i över en vecka, men det har inte hjälpt. Efter dagens 30/30 med jogg och gång så har jag ont. Får helt enkelt ta tag i rehab och massage för på lördag ska jag tillbaka till Vasaloppsarenan för att springa Vasastafetten, oavsett om foten tänker gnälla eller inte. Punkt slut.

Kommentarer