MÅNDAG

Det är något speciellt med att vara först in i hela byggnaden på en måndag. Det känns som om det på något sätt är jag som startar upp veckan och jag får göra det på mitt sätt. En kopp kaffe, ett blogginlägg och lite lugn och ro innan allt drar igång. Bästa starten!

Det är september och Tjejmilen har gått av stapeln, även om jag nu valde att stå på sidan i år. Hur som helst är det alltid den här måndagen som betyder höst-kickoff för mig rent mentalt, det är nu det börjar. Nystart! Ni som läst den här bloggen ett tag vet att jag älskar sådana. Jag tar alla chanser att börja en ny period, "att vända blad" som kungen sa. Det är vad jag gör idag, vänder blad, börjar på nytt. Samtidigt tittar jag tillbaka på förra hösten, vad gjorde jag bra den gången, vad vill jag lära mig av då och ta med till nu? Jag har skummat igenom ett trettiotal blogginlägg från september 2014 och är nu helpepp på den här hösten. Bring it on säger jag bara!


Bild från september 2014, tagen under en promenad till Fröå tjärn utanför Åre. Vi kommer att åka upp i år också under höstmarknaden tillsammans med systeryster och hennes familj. Det ser jag fram emot

Kommentarer