NÖJD - OM ATT KLAPPA SIG SJÄLV PÅ AXELN

Det är fredag, vilken knappast har undgått någon, och jag är så ohyggligt nöjd över mig själv. Jag gav mig själv snoozeförbud den här veckan och jag höll ihop hela vägen in i kaklet. Varje morgon har jag studsat upp direkt när alarmet har ringt och jag har till och med vaknat lite innan, precis så där som jag alltid gjorde förut, innan det här snoozandet tog över. Hurra hurra hurra va jag är bra!

Men det slutar inte där. Jag har kört tre styrkepass också. Två i gymmet och ett på hotellrummet. Inga långa eller hårda pass, men jag har gjort dem. Det är det viktigaste för mig, att jag gör, att det blir av. "Den bästa träningen är den som blir av, ni vet". Mitt mål är att genomföra, och det har jag gjort med råge den här veckan. Jag har dessutom kört ett morgonpass, i hotellrummet i morse, trots att jag inte precis är förtjust i morgonträning. Men dubbel glädje just därför efteråt, för att jag gjorde det!

Skor, tröja och sporttop NIKE, tights från Kari Traa och GoCoCo-strumpor

Kommentarer