TA VARA PÅ DAGSLJUSET - ETT INLÄGG PÅ TEMAT UT & NJUT

Vi är mitt uppe i hösten och vinter ligger säkert inte allt för långt borta den heller. Dagarna blir allt kortare och dagsljuset allt mindre. Det är mörkt när jag cyklar till jobbet och det är mörkt när jag cyklar hem. Egentligen har jag väldigt bra förutsättningar för att åtminstone en dag i veckan kunna ta mig ut en sväng på lunchen, ändå kan jag inte skryta med att jag gör det alltför ofta. Men igår, då jäklarns! I ett försök att vara lite tidseffektiv eftersom jag hade en tight eftermiddag inplanerad med kiddosar som skulle hämtas och sedan i väg på gala, så jobbade jag hemma. Jag är alltid lite bättre på att ta mig ut då än när jag jobbar på kontoret. Innan jag käkade så bytte jag om och stack ut. Det blev ganska exakt 45 minuters "gågg" dörr till dörr, i ett sådant där lite krispigt höstväder. Solen sken och marken var bitvis lite frusen och halkig. Luften var så frisk. Du kanske kan ta chansen idag? Ut & njut!


Kommentarer