SUDDIG I KANTERNA

Idag är det jag som tar mig i kragen och gör vettiga prioriteringar. Jag är i stort behov av en dos energi. Min plan är därför att fånga dagsljuset ett sväng på lunchen. Jag bara måste det! 

Efter två långa dagar med riktigt bra möten förvisso, men på båt (jag blir sjösjuk) så är energinivåerna inte precis på topp. Jag var så matt igår när jag satt på arlanda och väntande på att få flyga hem att jag knappt orkade sitta upprätt. Spänningen släppte i hela kroppen och jag kunde pusta ut, båtresan gick bra, jag mådde bara pyttelite illa på förmiddagen då vi åkte över Ålands hav. Vid ett par tillfällen tidigare när vi konferensat på båt så har jag stundtals haft det riktigt jobbigt med sjögången så jag var nog rätt spänd och nervös inför på grund av det.

Eftersom jag sällan tar andra piller än vitaminer så tänkte jag inte på att det ju finns medikamenter att ta. Fick ett av en kollega och troligen var det en av anledningarna till att jag klarade det bättre den här gången. Men så trött. Visst blir man trött också av sådana piller?! Jag har för mig det. Nä, idag är det minsann jag som ser till att fylla på energinivåerna igen! Ut och njut.

Galet trött igår kväll på Arlanda, i väntan på flyget hem. Nu klart piggare och med en plan för energipåfyllning under dagen. Ut och njut!

Kommentarer