SNYGG RÖV OCH ETT TABATAPASS

Men kolla in röven alltså! Nu menar jag inte formen på min rumpa utan tightsen. Jag har en hel del kläder från kari-traa sedan tidigare men de här är en ny favorit. Jag tycks ha hittat mer rätt i storlek den här gången.

Normalt har jag XS på tights eftersom jag har så pinniga ben men på kari-traa har det känts sådär. Tights blir alltid för korta för mig eftersom benen inte bara är pinniga utan också oproportionerligt långa. Men S funkar i varje fall lite bättre på den fronten utan att för den skull bli för slappa runt knäna som jag kan uppleva med andra märken. Men det bästa är nog ändå hur de har lagt sömmar och fickan där bak. Mycket snyggt tycker jag.

Tightsen har nu inte bara gått ett långpass löpning utan också två tabatapass, ett innan sportlovet och ett igår. De sitter verkligen bra både när jag springer (då hade jag långkalsonger/underställ under) och vid styrketräning.

TIPS PÅ TISDAGSTABATA
Hur som helst, jag skulle ju bjuda på mitt tabatapass från igår också. Det tar ungefär 30 minuter totalt. Ladda ner/starta din tabata app. Du kör varje övning en hel tabata, det vill säga 8 x 20 sekunder med 10 sekunder vila mellan varje. Kör hårt!

> Utfall

> Skulderbladsknip med gummiband

> Knäböj med kettlebell

> Tricepspress med hantel

> Marklyft med kettlebell

> Armhävningar

> Stående höftpendel

Kommentarer

Men attans så snygga!!! Jag klämde lite på ett par som var på rea på skalet. I storlek s och insåg att mina lite mer opinninga ben skulle få lite svårt att rymmas ;-) fanns ingen annan storlek. de såg inte ut som dina.
Ha-begäret blev lite för stort nu..
SARA BORG sa…
Passformen på dessa var verkligen tipptopp Helena!