Solskenscyklist javisst och veckans träningsplan

Du som följer mig på instagram har redan sett det, att jag var ute och cyklade mysdistans igår eftermiddag i strålande solsken. Detta trots att snön vräkte ner i på morgonen och jag mentalt hade ställt in helgens cykelpass. Aprilväder!

Det blir inte alltid som en tänkt sig konstaterade jag igår men i det här fallet blev det ju ändå det till slut. Jag fick mina tänka 40 kilometer lugn distans rakt in på kontot tillsammans med två avsnitt av träningspodden med Lofsan och Jessica. Sedan stängde jag den träningsveckan och nu är det dags för en ny!

Måndag

Styrketräning hemma eller på gym

Tisdag

Vilodag (på resande fot)

Onsdag

Gågging (om vaderna återhämtat sig, jag har fortfarande galet ont)

Torsdag

Vilodag (resa igen)

Fredag

Cykelpendling till jobbet tot 25 km

Lördag-söndag

Mysdistans cykel 40-50 kilometer och rörlighet

Tänk om det kunde vara sådant här väder alla mysdistansdagar!

Kommentarer