Godmorgon måndag!

En helt ny vecka står för dörren och tro det eller ej men min väderapp i mobilen säger att det är risk för snö onsdag, torsdag och fredag den här veckan. Men burr alltså. Tur att jag ska till Västerås, där har väl ändå våren kommit betydligt längre tänker jag.

På träningsfronten den här veckan tänker jag mig cykel två gånger och löpning två gånger, varav ett intervallpass på löpband tillsammans med lillasyster på fredag. Åsså förstås den viktiga styrkan. Jag skulle gärna köra ett marklyftsmayhem på gymmet men tror att det blir tight att få till så hemmastyrka är bättre än ingen styrka. Ska vi slå till på två gånger där också kanske så blir det jämnt?!

Har ni förresten sett vad min rabarber växer? Jag tror att det kommer att bli lite av en söndagstradition det här med att äta rabarberpaj. Så smaskigt alltså.


Kommentarer