Veckans syskonträning

Lillasyster och jag håller i med träningen enligt vårt program. Den här veckan var det dock inga intervaller på schemat utan ett distanspass på 5 kilometer.


Det klarade vi av redan i måndags utan några som helst bekymmer, trots att vi var lite trötta båda två. Eller lite trötta, jag var ruskigt trött efter att ha kommit i säng först vid ett natten innan, då vi kom hem sent från Stockholmstrippen. Jag vet att det finns folk som sover sådär lite nästan varje natt, men jag är inte alls van.

Nu ser jag fram emot nästa vecka då det lutar åt 40-sekundare igen. Jag gillar verkligen korta intervaller, gärna 30-40 sekunders, då det är ett bra avbrott i min annars ganska makliga motionstakt.

En mycket trött Sara innan passet men som vanligt fick en stor dos energi efteråt

Kommentarer