Älska vardag

Det finns de som tycker att jag är lite märklig men herrejösses vad jag gillar vardag. Vardag med guldkant alltså, min vardag. Extra mycket uppskattar jag den nu efter ledighet och roadtrip. Det var på riktigt härligt att komma till kontoret igår efter två veckors frånvaro, starta datorn, hämta kaffe och kicka igång en ny, spännande jobbperiod. Wihooo! 

Drog hem vid halv sex och bytte om till springiga kläder. Jag löpte inget alls förra veckan mer än till och från restaurangen i fredags efter Cykelvasan, på grund av spöregn. Kroppen kändes fin redan då så efter två dagars helvila från allt vad motion heter så riktigt längtade jag ut till skogen. Tog det lugnt och tassade runt på vår femkilometersslinga hemma. Så gött! Nu är det Tjejmilen som står härnäst på tur. Längtar. Måste bara få till några intervallpass först.

Kommentarer