Tips!

Jag har precis blivit ett par tusenlappar fattigare eftersom jag just lagt en beställning på fräscha träningsgrejor från Craft. Jag behövde uppdatera min garderob med ett par svarta tights och en vårjacka och dessutom slank det ner några bonusgrejor, som lätt händer när jag är igång...

Nu läser du kanske Sara Rönnes blogg redan, jag har tipsat om den flera gånger förut, men om så inte är fallet så surfa in här nu genast. Tack vare den kampanjkod på 30 % rabatt som jag hittade där så blev min nätshopping en okej affär ändå.

Ps. Jag är inte ett dugg sponsrad varken av Craft eller Sara, jag råkar bara tycka att det här är en alldeles för bra grej för att du ska missa den! Ds.

Crafts underställ är mina absoluta favoriter. Här är jag på sportlov i Sälen, i en ljusblå "kreation", och systeryster har ett kit från mix n´match-serien (en julklapp från mig faktiskt)

Kommentarer