Oj, redan fronsdag!

Dagarna knallar på i ett högt tempo just nu och när L konstaterade att det är fronsdag idag, alltså onsdag fast också fredag ifall en ska ha långhelg, så fick jag ett bryskt uppvaknande. Jag trodde att det var tisdag. På sin höjd. En blir liksom lite dagvill när en börjar veckan på knasigt sätt, som i Stockholm. Nu är jag i varje fall hemma och shit pommes frites vad här har grönskat sedan i fredags när jag åkte. Snart måste gräsklipparen fram, puh men också gött.

Förra veckan blev det inte vidare mycket motionerande, jag tror att jag joggade tre gånger. Den här veckan vill jag få till lite mer mängd och framförallt på cykeln. Åsarnatrampet ligger inte många veckor bort och tills dess vill jag ha några fler cykelmil i benen än jag hade i Uppsala. Igår blev det dock löpning med grymt sällskap. Trots en del uppför i början så är det alltid lättare att springa när en kan snacka bort tiden. Det blev drygt 7 kilometer från Lillsjön mot Spikbodarna, Torvalla och Odensala.


Kommentarer