Välkommen juni!


Jag är ungefär sist på bollen med att förstå att vi redan är en hel vecka in i juni! Alla dessa röda dagar, som förvisso är fantastiska, gör mig förvirrad och helt ur fas. Jag behöver titta i almanackan för att förstå att det faktiskt är onsdag idag och att "den riktiga" sommaren närmar sig med stormsteg. Jag såg också att jag mentalt ligger en hel vecka fel. Jag trodde att det var ett tag kvar till Vårruset, men ser att det är nu på måndag som kommer - om 5 dagar alltså! Jag som lite naivt tänkte att jag skulle hinna med flera korta, snabba pass för att se om jag kan få lite fart på benen. Nåväl, att tävla är ändå absolut bästa träningen för mig. Det är bara då jag faktiskt pressar mig att göra bättre och utvecklas, så jag ser fram emot nästa vecka som också är tänkt att bjuda på Åsarnatrampet sedan på helgen!

Kommentarer