Reload


Det är måndag igen och helgen har passerat. Tänk att i fredags tydde alla väderleksrapporter på att det skulle bli busväder både lördag och söndag, så jag planerade för att springa i regn och tänkte att jag skulle blogga mina bästa tips kring att göra just det. Nu blev det i stället en hel del strålande sol och skön sommarvärme. Jag tog tag i diverse projekt som legat på vänt alldeles för länge, både inne och ute. Såhär på sommaren kommer jag lätt ur alla vanliga rutiner och annat så övervåningen behövde definitivt "dammsaneras" och vår grillplats hade helt vuxit igen de senaste veckorna. Nu går det att andas inne igen och eldstaden har hittat fram ur ogräset. Dessutom rymde min helg också kaffe och kanelbulle på altanen med besökande vänner, en kväll på Storsjön med magiskt ljus i solnedgången och lite annat smått och gott som fyllt på energinivåerna. Hur var din helg? 

Kommentarer