Fredagsfeeling!

Hej där! Jag tänkte bara titta in en snabbis för att säga att jag hoppas att du har en bra vecka och att jag lovar att det snart kommer någon form av rapport här från den där Tjejmilen som jag sprang för snart en vecka sedan. Det är bara det att det har varit så ruskigt mycket annat de senaste dagarna att jag liksom inte fått ner orden. Jag har så mycket att berätta om, inte minst att jag äntligen hittat ett sviiiiinbra sätt att ersätta skavsårsplåster, som jag ju inte kan använda. Ooooooo, spänningen är olidlig men det får bli en cliffhanger på den. Eller ja, du som följer mig på instagram kanske såg mina instastories förra helgen?! Hur som helst lovar jag en detaljerad redogörelse i text och bild här också framöver. Har du kommit igång med septemberträningen förresten? Jag har lufsat två kvällar nu i veckan utöver snabbpasset med hemmastyrka som jag körde i måndags, så jag känner mig relativt på gång trots att det blivit långa arbetsdagar och många timmar i bilen. En kväll sprang jag i mörker för första gången i höst - rätt mysigt faktiskt! Jag hade till och med reflexer på, något jag annars lätt glömmer i början. Dessutom körde jag i långa tights, vilket var ett tag sedan. Jag har hållit mig till shorts länge trots att det varit småkyligt. Dags att plocka fram pannlampan och ladda batterierna också, nu kommer årets "mys-årstid" nummer ett!


Kommentarer