Snart dags att dra!

Höstoutfit med stickad tröja och jeans från H&M, skor från Kavat och på naglarna den mustiga tonen Bordeaux från Mavala

Hur mycket jag än älskar höst, stickade polotröjor och rejäla skor så går det inte att komma ifrån att det ska bli minst lika härligt att löpträna i shorts och kortärmat, och ligga och slappa i bikini med en bok i näven den närmsta veckan. Konstraster gör livet tycker jag och bara det där med att kunna göra korta avbrott i vardagen får en att uppskatta det mesta i det vanliga livet lite extra. I kväll drar vi till Rhodos på höstsemester. Det blir första gången för mig till Grekland så jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska förvänta mig varken i matväg eller natur. Gissningsvis blir vädret lite sisådär, det brukar ju vara så när en som jag envisas med att åka just i slutet på oktober, men det är egentligen inte sol och bad som är prio för mig utan just att få den här korta men ack så viktiga andningspausen mitt i hösten. En mental mellanlandning på vägen mellan sommar och julledighet. Jag älskar verkligen att jobba och jag går in i det jag gör med full energi, med all min kraft, och så vill jag ha det. Då trivs jag som allra bäst. Därför åker jag iväg och energiboostar mig lite extra inför november och december. 


Vad gäller internetuppkoppling så verkar den inte vara av allra bästa sort där vi ska vara så vi får väl se hur det går med eventuella uppdateringar från resan, men jag har förberett ett och annat inlägg här i bloggen så helt tomt kommer det inte att vara hur än det blir med den saken. Jag hoppas i varje fall att det ska fungera att instagramma så häng med på @saraeborg om du inte redan gör det. Nu önskar jag dig en riktigt fin fortsättning på veckan, så ses vi när vi ses helt enkelt! So long!

Kommentarer

Anonym sa…
Önskar Er en superhärlig vecka med lagom mycket/lite av allt ;-) Kram / mamma