Det hände en grej...

Det blev visst en lugg!

Jo alltså häromdagen när jag satt och valde bilder till det där inlägget - Min ytliga lista - så hittade jag massor med bilder på mig själv med lugg. Minnet är bra men kort brukar det heta och det stämmer verkligen på mig. Jag insåg att jag hade lugg i massor av år innan jag kapade hela barret kort 2014. Bara för att en har lugg behöver en ju inte ha den framme så att säga, utan luggen blir precis som min vän Maria skrev i en snapp bara ett sätt att få mer variationsmöjligheter på frisyren. Även utan lugg så vid utsläppt hår fäster jag alltid undan håret längst fram med hårnålar, så det blir egentligen ingen större skillnad till vardags för min del. Nu känns det på något sätt som att cirkeln är sluten och min korthårsperiod är på riktigt över (för den här gången) - I´m back! 

Kommentarer