HÄRLIGA HELG



I fredags eftermiddag drog jag till mor och far i Brånan för lite familjemys. Elin, Fredrik och Vide var också där och Lars kom på lördagkvällen.
Helgen bjöd på riktigt vinterväder då snön vräkt ner under fredagkvällen. Pulk- och sparkåkning, snöskottning, filmtittning och plugg stod på mitt schema. På söndagen var det hela -32 grader så då fick vi stanna inne större delen av dagen. Jag och Lars drog dock ut en sväng på eftermiddagen (bara -26 grader då...) för att köra skoter i 50 cm lössnö. Min teknik behöver dock förbättras en aning... Drev över styret både en och två gånger då skotern välte... hahaha, jag körde även fast några gånger... men såååå kul!
På kvällskvisten spelades Svarte Petter och Uno. Fredriks kommentar "men jag sa ju UNO..." är nog mitt starkaste minne från detta!
På måndagen steg temperaturen nära nollstrecket och då kördes det skoter på banan i Åsarna. Bjuder på vinterbilder därifrån.

Tack alla för en härlig helg!
Puss & kram

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som härliga dagar... :)
Tack för tipset på bloggen!
Hoppas vi ses snart på bion, det går många bra filmer nu...
Kram kram