Min första dag som 30


Jahapp, idag är det alltså min första riktiga dag som 30-åring. Jag är född den 13:e kl. 23.34, så igår räknas inte :-)

På grund av ett "kalas" (större familjemiddag) i lördags kväll så har det varit dåligt med träning den senaste tiden. Förberedelser och firande har tagit upp all fritid. På bilden (som jag stulit från syster Elin) ser ni förresten mej och Vide förbereda "tårtorna" som serverades efter middagen. Maria och Glenn inspekterar.

Igår blev det också massa gotta, då middagen intogs på Sir Winston (pepparstek och marrängsuisse... mums) och efter det blev det filmmys (chips och poppa) i stoooor soffa.

Nu lägger jag helgens härligheter bakom mig och tar nya tag. Härliga måndag - härliga alla-hjärtans-dag!

Kommentarer

Anonym sa…
Först vill jag TACKA för en supergod o supermysig födelsedagsmiddag! Sen en bamse-STOR Alla-Hjärtans-Dag-Kram till Dej från mej, min "största" dotter! Ha en bra vecka, med jobb, träning och vänner! Pusselipuss!/Mamma