Nedräkning (9 dagar)

Idag stod backintervaller på agendan men då jag blev kvar på jobbet till strax före 8 ikväll så får jag väl erkänna att jag inte var överdrivet sugen. 12 timmars arbetsdag instängd på kontoret (inge synd om mej, gjorde bara 6 timmar igår och ska ju dessutom vara lite ledig nästa vecka) PMS from hell och sprängande huvudvärk gjorde inte saken bättre.

MEN, jag bet ihop. Laddade med lite protein och drog ut. Duggregn som sedan övergick i mera ihållande regn sköljde bort allt det jobbiga. Träning (frisk luft?!) var tydligen precis vad jag behövde. Jag joggade upp till arctura och körde 3 gånger backe-upp-och-ner och joggade hem (tot ca 45 min). Inget dödspass direkt, men det ska det ju heller inte vara den här veckan.

Tryckte en banan och lite russin medan jag ordnade sen middag. Bacon och ägg, göttigt! Nu ska jag duscha och sova. Bra avslut på den här dagen. Sweet dreams!

Kommentarer