In i viloperiod

Jahapp, då har jag gått in i den viloperiod som är tänkt att leda till en formtopp den 3 september. Jag gör detta med ett visst mått av "ångest" eftersom jag inte alls hunnit med att träna som jag velat (och säkert skulle ha behövt för att nå mitt mål) och därför mest känner mej frustrerad nu när jag ska trappa ner ännu mer.

Men men, jag har aldrig känns mig så pigg och i så bra form som jag gjorde på GöteborgsVarvet då jag ju faktiskt hade en liknande uppladdning. Då var det lätt att springa och allt bara liksom flöt på. Svårt att beskriva med ord... På St Olavsloppet och Vasastafetten har jag varit helt annorlunda i kroppen. Ingen viloperiod innan så redan från första steget/andetaget har det varit jobbigt och slitigt, även om resultaten varit helt ok.

Får väl helt enkelt försöka njuta av att vara lite ledig från träning nu då och hålla tummarna för att det går bra på Tjejmilen den 3/9. Det är ju försent att göra nåt annorlunda nu :)

Kommentarer