Cirkus Sara turnerar vidare

I morse åkte jag vidare till Bollnäs och här är jag fortfarande. Dagen har gått rasande fort och jag har fått möta många glada medarbetare och även en blivande medarbetare - kul!

Jag har också lyckats med det jag uppmanat till här på bloggen i ett tidigare inlägg om att träna på resa, nämligen att hitta/skapa en lucka i ett späckat schema för träning. Strax efter kl 17 blev det utomhusintervaller vid hotellet. Efter några kilometers uppvärmningsjogg körde jag 10 x ca 200 m med lika lång jogg mellan varje. Jag kände mej ovanligt pigg i benen och kunde trycka på fint. Uppsökte även hotellgymmet för 30 min (10.4 km) på motionscykel efteråt. Jag glömde fota tyvärr men jag kan varmt rekommendera Scandic Hotell här i Bollnäs. Mycket fräscht gym!

En snabb middag senare(på hotellrummet) satte jag mej återigen vid datorn för att jobba vidare i ett par timmar. Nu är klockan 21 och jag har just gjort kväll. En efterlängtad dusch och lite ljudbok får runda av den här dagen.

Kommentarer