Vintertid


Första dagen med vintertid och jag känner nästan att det blir som en "nystart" för mej. Dels är det dags för jobb igen i morgon efter en veckas semester, och det är jobb på hemma plan hela 3 dagar den här veckan, vilket var länge sedan. Jag har en förhoppning om att kunna dra ner lite på jobbresorna nu. Det blir troligtvis resa varje vecka ett tag till, men inte alla dagar, och det känns faktiskt skönt. Nog för att det nästan alltid är kul på jobbet, men det ska bli gött att få komma in i lite gamla vanliga rutiner här hemma också.

Därför började jag dagen med att åka till Ica Maxi och storhandla. 1000 kronor fattigare åkte jag hem men nu är jag redo för att kunna laga mat och leva normalt här hemma igen! Jag ska försöka ta lite nya tag med träningen också och kanske hitta ett nytt fokusområde för november. Måste fundera mer på vad det kan tänkas bli... Tips mottages tacksamt. Oktobervisionen var ju att öka mängden styrketräning till minst 2 pass per vecka (vilket gått över förväntan). Utförligare redovisning av det ska jag försöka knåpa ihop i ett eget inlägg under veckan.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och sedan blir det nog nån form av motion innan lunch.

Kommentarer