Efterlyser röven

Om det är nån i Umeå som sett en liten röv som verkar vilse så kan ni väl hojta till, den är troligtvis min! Allt jobbande (och inget tränande) i nästan veckorna två har tydligen gjort att jag tappat den. De nya Acne-jeansen med dragkedja bak och halvhög midja som på julafton tryckte rejält på höfterna slank på idag utan problem över rumpan... vilket INTE gjorde mej glad. Jag är nämligen inte begåvad med nån rumpa alls i princip så den där lilla lilla lilla utbuktningen jag lyckats träna mej till och som jeansen smet åt som en smäck kring för två veckor sen hade jag gärna behållit.

Kommentarer

Maria sa…
Jag hade tappat bort min med!, men visade sig att jag letade för högt upp ;)
SARA BORG sa…
Aha, det kanske är så enkelt?! Jag ska kolla det när jag går förbi en spegel nästa gång ;)