DAGENS

Lågintensivt långpass

Tid: 02:02
Distans: 18,7km
Tempo: 6:32min/km

2 timmar och 2 minuter, så länge höll mina fötter ut idag. Alltså fotleder och knän fungerade fint trots den dåliga dämpningen i skorna och jag kände aldrig av nåt alls så jag kunde lunka på i det vackra vädret. Trodde faktiskt där ett tag att jag till och med skulle fixa 2,5 timme, men efter ca 1,5 började det jag misstänkte (och nu fått bekräftat) var blåsor både under och på fötterna göra ont. Jag kortade av rundan på slutet med är ändå riktigt nöjd med det första långpasset utomhus för säsongen.
Nu hoppas jag så så här fint vädret varje helg framöver våren för göttare än så här kan det knappast bli när man ska vara ute och träna.
Nu ska jag hälla i mej en slemgrön smoothie och lite kaffe. Efter det ta en snabb dusch och sen fixa lunch. Smotten gjorde jag förresten på avocado och kiwi, därav färgen, plus proteinpulver, soyamjölk, kokos och cashewnötter - godare än jag trodde faktiskt och bra innehåll med nyttigt fett från nötter och avocado, protein från pulvret och mjölken samt även lite kolhydrater främst från frukten och mjölken.

Kommentarer

Anonym sa…
Heja dej! Jag tycker du är sååå duktig! Puss o kram o va rädd om dej! /Mamma