Fredagsfläta

Nåt som jag lägger väldigt lite tid på är mitt hår. Det ska gå snabbt och lätt på morgonen och allra helst sover jag i min Lilla My knut och går till jobbet exakt så som jag la mej i sängen kvällen innan... Ja, sån e jag, inget att hymla om.

Igår kväll var jag dock tvungen att tvätta håret så efter en natt med blött, utsläppt hår så såg jag ut som en pudel i morse. Funderade en sekund eller så på att ta fram plattången för att iaf få bukt med luggen men insåg att det snabbaste bara var att dra ihop kalufsen i slarviga flätor. Så här efter nästan hela dagen har gått så tycker jag fortfarande att jag ser hyffsat respektabel ut.

Kommentarer

Maria sa…
Du e ju alltid supersnygg i håret. Jag lägger också alldeles för lite tid på mitt hår... Och det syns. Ska snart ta tag i det...hm igen. Skulle behöva en frisör som kom varje morgon, synd det inte är Rut eller kanske Rot avdrag på det ;)
SARA BORG sa…
Tänk att få kliva upp, duscha och sen sätta sig i en frisörstol med en kopp möra-kaffe medan man blev mejkad och fixad innan jobbet ;)