Flaskans betydelse

Jag har glömt att visa vilket lack som prytt mina naglar den här veckan. Det är en superfin lite ljusorange färg som jag impulsköpte i höstas men aldrig har använt. Förklaringen till det är flaskan. Den är så ful så när jag står där vid hyllan och ska välja bland mina lacker så har jag hittills alltid valt bort den. Dessutom är penseln klumpig och tar med för mycket så det är ganska svårt att måla med den :(

Har ni tips på något annat märke som har en liknande färg får ni gärna lämna en kommentar. Jag vill nämligen ha mera av det här nu i vår!

Kommentarer

SARA BORG sa…
Till lackets försvar ska ändå säga att det håller vad det lovar. "Extra long lastning" står det och på bilden har jag haft det i 6 dagar, men det syns inte. Lite kantskav och en repa på höger pekfinger, men det är allt.