Glömt

Jag har tydligen alldeles glömt bort att blogga idag. Vad jag också höll på att glömma var de där hemmaövningarna för mage och rygg, men nu så är dom gjorda. Det blev 3 x 20 situps i superset med 3 x 20 ryggresningar. Efter det blev det plankan 3 x 45 s.

Promenerat har jag också gjort i superskönt väder. Bra planerat av mej för igår var det snö och blåsigt så jag fick till och med jogga lite på väg hem från gymmet bara för att få upp lite värme. Så jag håller mej till planen hittills, men resten av veckan blir det lite justeringar. Jag får en övernattning ändå i morgon och då mamma fyller år på fredag och vi ska ut på familjeaktivitet kommer jag inte hinna med nån träning alls då. Kanske kör armhävningar i morgon kväll på hotellrummet i stället och flyttar vilan till fredag.

Kommentarer