Ny vecka!

Mer eller mindre hela förra veckan tvingades jag ta det lugnt på grund av förkylningskänningar men idag kommer jag att smyga igång igen. Jag känner mej inte helt 100 ännu, fortfarande lite snorig, men i övrigt ganska pigg. Därför blir det ingen löpning på ett tag utan jag tänker mej nåt åt det här hållet:

Måndag: Promenad t.o.r. gymmet. Benstyrka.
Tisdag: Promenad t.o.r. gymmet. Styrka biceps/axlar/bröst.
Onsdag: Promenad. Hemmaövningar för mage/rygg.
Torsdag: Jobbresa/VILA
Fredag: Promenad. Styrka överkropp.

Håll tummarna för att det funkar, tack! :)

Notera gärna att jag även lagt in lite hemmaövningar för mage/rygg på onsdag. Mitt motstånd minskar efter den där utmaningen med hemmaträningsveckan vi körde innan påsk.

Kommentarer

Det här tycker jag ska vara din nästa utmaning http://www.merrell.com/SE/sv-SE/Product.mvc.aspx/25752W/59184/Womens/Barefoot-Train-Lithe-Glove

Sägs ska vara stärkande att växla mellan barfotaskor och vanliga. Minska skador och stärker fötter och ben.

Tänkte att du skulle testa så kan jag fundera på ett par sen ;)
Kurvan sa…
Jag hörde att KR Trafik behövde ta turen förbi Härnösand påväg hem då på torsdag... eller hur var det nu igen?!?!?!? ;-)

Populära inlägg