Vad har du druckit idag? Vatten, smoothie och KAFFE! Vad var det senaste du åt? Färska jordgubbar Vad tränade du senast? Jag sprang en vända i går kväll Vad ska du träna nästa gång? Sugen och cykla en runda, men det blir nog mest transport så då räknas det inte. Gymma då kanske. Ett överkroppspass skulle sitta fint på eftermiddagen. Mest underskattade mat? Ehhhh, pass på den. Mest överskattade mat? Pass igen. Jag orkar inte tänka till. Så tycker jag att barn ska äta: Jag är ju kanske inte så insatt eftersom jag inte har några egna barn. Men ungefär som jag när jag var liten?! Bra, hemlagad mat. Inte en massa snask på veckorna utan det kan man i så fall få på helgen. Min inställning till piller och pulver: Är att det kan vara en schysst komplettering. Jag glömmer ofta piller, men pulver tar jag nästan dagligen. Min respektive tränar: Allt möjligt. Gärna långt och länge. Hårt och tufft. Sommarträningsplaner: Löpning, cykel och... JETSKI. Wihooo, jag längtar! Sommarplaner för 5 år sedan: Det blir 2007 va? Jag kommer faktiskt inte ihåg, men jag tror inte det var alltför mycket träning då. Mamma och jag genomförde dock Tjejmilen. Det minns jag.

Kommentarer