Nya visioner

Snart snart snart har jag förhoppningsvis lyckats lägga de 42 kilometrarna bakom mej och kan börja fokusera på andra utmaningar. Årets tjejmil exempelvis. Förra året blev en liten besvikelse, trots att jag tror att jag gjorde ett av mina snabbaste millopp nånsin?! Måste kolla upp det där sen by the way. I år har jag inte anmält mej än, men måste ta tag i det också snarast. Det bör bli avsevärt mindre jobb i augusti i år än i fjol så förhoppningsvis ska det stå en något mer utvilad Sara och bättre formtoppad på startlinjen. Jag är grymt taggad just nu.

Nu är det bara en vecka kvar till maran... En vecka... Fy så nervöst. En kollega från Umeå/Bjurholm skickade en hälsning igår om att det viktigaste är att äta. Äta äta äta nu tiden som är kvar. Han är rutinerad och kommer själv att springa både nu den 2 juni och jubileums-maran som går i juli. Han gjorde även en kanontid på Vasaloppet för övrigt.

Kommentarer