Långt mellan inläggen

Idag har vi öst från morgon till sen kväll, men vilket gäng dom blivit - härligt! Jag älskar mitt jobb! Nu ska vi bara få till pricken över i:et med alla semestervikarier så kommer det här att gå som smort. Jag är stolt över att ha så duktiga kollegor.

Tyvärr hade jag glömt att tidsinställa några inlägg till er idag, men i morgon kanske det blir bättre...?!

Dagens träning blev ett kortare gympass för överkroppen, det som jag egentligen hade tänkt att göra i går kväll. Det var en riktigt skön start på dagen. Lite lättare vikter och i stället något fler repetitioner kändes bra före frukost. I morgon tuffar jag vidare mot Lycksele för en entreprenörsträff hela dagen. Det innebär högst troligt att jag vilar från all träning, förutom rehaben då såklart. Den bara måste jag komma i håg. Idag har jag kört den i 5 dagar.

Kommentarer