3-dagars vecka

Då var det ny vecka igen och som vanligt tycker jag att det är ganska gött med måndag. Det är 3 arbetsdagar som gäller för mig för sen drar kära mor och jag söderöver för att må gott och springa Tjejmilen. Måndag till onsdag är planerade vad gäller träning och mat, inköpen är gjorda och förhoppningsvis kommer det att göra att jag får lite tid över till annat också. Syster Mellan och jag träffas dessutom en gång i veckan för att jobba med vårt projekt och det ska såklart också hinnas med även den här veckan. Med planering och prioritering brukar det mesta lösa sig. Träningsmässigt kommer jag att köra på nästan som vanligt, trots att det är tävling i helgen. Tanken från början var att formtoppa inför denna, men då grundträningen uteblivit så kommer jag inte bry mig om det, utan köra vidare. Jag tar nya tag nästa år och satsar mot sub 45. Jag har ju resten av livet på mig ;)

Kommentarer