3 träningsbloggar jag rekommenderar (del 1)

Jag vill gärna dela med mig av de inspirerande bloggar jag helst läser dagligen (om tid finns). Jag hoppas att personerna i fråga inte har något emot att jag länkar till dem utan tar det för vad det är, dvs en komplimang. Annars får man naturligtvis skrika till så tar jag bort :)

Jag tänkte börja med att ge er 3 stycken i dag och jag presenterar dem här utan inbördes ranking. Jag har valt ut just dessa tillsammans för att de är bloggar som visserligen alla hör hemma i kategorin träning, men ändå är väldigt olika varandra.


Upp och hoppa
En nykomling i min blogglista som tillkom för ca 3 veckor sedan. Nu är jag fast! Här blandas mycket vackra bilder med bra budskap, en sund inställning till livet och träningen (som jag uppfattar det hittills iaf), inspirerande inlägg om den typ av träning som jag också ägnar mig åt såsom löpning och MTB.


Den Tighta Bloggen
Här får du tips på hur du tränar smart och effektivt för att få en stark kropp och bra kondition, samtidigt som du ska försöka få det såkallade livspusslet med familj och karriär att gå ihop. Du bjuds på bra passupplägg som du kan ta med till gymmet och testa själv. Mycket läsvärt!!!


Marathon Mia
Det här är så häftigt så det är inte sant! 37 år gammal började Mia Thomsen träna löpning på riktigt och är idag en känd ultralöpare. Hon har gått från att vara en storrökande soffpotatis till att idag verkligen leva löpning fullt ut. Den här bloggen bjuder på inspiration gällande löpning och en tro på att allt är möjligt.

Kommentarer