Tar igen semestern

I dag är vi i Sälen och jag försöker hinna med delar av det jag tänkt göra när vi var här sist, men som inte blev av efter skallskada, ambulans och stugvila.

Hittills har jag cyklat MTB på skogsslingorna och sedan tagit en hike uppför en slalombacke. Där tänkte jag vänta in killarna (som cyklar DH idag) och därefter fjällöpa bort till Högfjället ca 3 km enkel väg. Dock öppnade himlen sig plötsligt och världens regn gjorde att jag bestämde mig för att jogga ner för fjället igen på en grusväg. På väg ner träffade jag på killarna iaf och sen fortsatte jag till bussen för att byta till torra kläder.

En kaffe senare inne på Fjällbagarn är jag nu redo att ta mig an Lindvallens utegym. Solen skiner igen och jag har ca 45 min på mig innan liftarna stänger och vi ska packa i hop och åka hemåt.

Kommentarer