Bildblogg och magknip

Det är söndag och jag är uppe med tuppen. Kesella, hallon, vatten och kaffe är mitt sällskap här vid datorn och jag hör L snusa sött inifrån sovalkoven. Tanken var att jogga en vända före den riktiga frukosten, men jag vaknade med magknip och det har inte riktigt släppt, så jag tar det nog lite lugnt i stället. Jag brukar väldigt sällan ha ont i magen, men kan väl erkänna att det slank ner en rätt stor bit mastig kladdkaka (med riktig choklad i) i går kväll, och det blev kanske lite too much...

I övrigt så gick dagen i går i rasande fart. Ni fick ju se delar i "bildbloggen". Kidsen lämnades av hos oss strax efter 9 enligt plan, då föräldrarna skulle fjällvandra. Vi körde Guitarr Hero och Storsjöbadet (badpremiär i bassäng för N). Det blev succé och jag tror att både stora och små hade en bra dag. Mamman och pappan kom strax efter 18 och hämtade de små. Middag, kladdkaka och lite soffmys senare drog jag till gymmet för att köra veckans tredje styrkepass - check!

Kommentarer