Fluff

Dåligt bloggande idag men som jag berättade i morse så var planen en fullspäckad dag. Jag lämnade hemmet strax före 7 i morse, tittade in en snabbis ca 20.45 för att byta till träningskläder inför min dejt med syster Mini (jag trodde jag skulle ha vilodag idag men det tyckte inte hon...) för att sen äntligen få landa här i köket ca 22. PUH! Då hann jag med en avtackningsmiddag på Dalwhinnies för min regionchefskollega tidigare under kvällen också. God mat där förresten! Tur att det inte är så här varje dag för det skulle jag aldrig palla.

Men, det har varit en bra dag. Det var ju avsatt 2 timmar för mig på ledningsgruppen idag men det blev faktiskt 3 timmar innan vi rundade av för lunch. Jag kan tydligen prata på rätt bra. Jag improviserade dessutom en litet gruppuppgift nånstans där i mitten också (kaffepaus till mig), vilket blev lyckat.

Kvällen avslutas med proteinfluff och några tankar om tacksamhet. Jag är så glad för att jag har ett jobb jag trivs med (för det mesta) och en fantastisk familj. Tack fina Mini. Kärlek.

Kommentarer