Glömt...

Jag har ju alldeles glömt att visa mina fynd från NIKE-rean då mamma och jag var på Tjejmilen. De här grymma skorna i min löparklubbs (Brånan Boys & Girls) färger kändes självklara. Att de var rea var bara bonus, jag hade köpt dem ändå. (Det är inte jag på bilden, jag hittade den på nätet).

Hösten är här och det är dags för långärmat. Både mamma och jag slog till på denna underställströja. Jag har en likadan fast rosa sen förut så det blev en lila denna gång.

Jag köpte dessutom två t-shirts, en mjukishood och två par kompressionsstrumpor. Mamma köpte en jacka och kanske även nåt mer?!

Kommentarer

Maria sa…
Vill också ha de där skorna, men rosa kanske :) härligt fyndat
Anonym sa…
Nej det blev inte nåt mer/mamma
SARA BORG sa…
Jag har två par Nike Free, de där neongula (som mest används inomhus) samt ett par rosa med gulgröna detaljer (mest ute).