Måndag igen

Då är det dags för ännu en ny vecka och som det ser ut nu är det mycket flängande hit och dit för mig. För att det ska hända nåt för er på bloggen ändå, även om jag kanske inte får möjlighet att blogga så mycket, så har jag förberett några tidsinställda inlägg.

Jag vaknade nu på morgonen med grym träningsvärk i ryggen, trots att det inte blev någon träning igår, det hanns ju liksom inte med eftersom bojupptagningen var en heldagsaktivitet. Bonus, för det var just ett ryggpass som missades. De stora betongklumparna som vi använder som bojsänken är rätt tunga, så det blev lite styrketräning ändå kan man säga...

Måndag inleder också en ny träningsvecka. Vi får se hur det går med att få in kvalitativa styrkepass på resorna, kanske blir det mera konditionsfokus?! Klart är iaf att det blir planerad vilodag på torsdag men i övrigt ska jag försöka köra på med lite träning om det går. Mycket jobb kräver träning för att koppla av i skallen. Mindre jobb kräver mindre träning. Märklig ekvation det där men för mig är det så.

Kommentarer