Tankar inför nästa säsong

Så mycket funderingar i mitt huvud nu. Förra året startade jag min målinriktade träning mot Stockholm Marathon efter årsskiftet, och så tänkte jag göra även den här vintern. Men frågan kvarstår, ska jag springa maran eller vad är det egentligen jag ska inrikta träningen mot? Mängd, kvalitet? Eller ska jag satsa mer på cykel? Jag vet inte. Jag vill så mycket men både ekonomi och tid sätter såklart stopp. Jag kan inte göra allt, så är det bara. Det är ju inte bara anmälningsavgiften till loppen som kostar utan det är boende, resa m.m. Sen gillar jag att ha familjen med också. Så som i Stockholm i somras. Så, dax att prioritera och planera. Tävlingarna blir fulla så långt i förväg att det börjar bli hög tid att komma till någon form av beslut väldigt snart... Fredrik, hur blir det? Ska du springa maran?

Kommentarer

Fredrik sa…
Ska vi inte göra klassikern då? :)
SARA BORG sa…
Du är galen, men ja, iaf Lidingöloppet tänkte jag göra 2013 :)
Fredrik sa…
Vi kör allt under 2013 :)
Anonym sa…
Ojojoj, det blir till att börja spara i grisen för "stora familjen"!!! Vi måste ju me´! /mamma