Tacksamhet

Jag har fått så oerhört mycket värme, kärlek och gemenskap den här julen och jag är så glad och så tacksam för det. Jag har alltid älskat julen ända sen jag var liten, men på nåt sätt blir den ändå bara bättre och bättre för varje år.

Grym klapp från minsta syster - jag älskar presentkort!

Jag har fått en hel del fina klappar också, bland annat det här från Stadium. I bilen nu på väg hem så har jag suttit och klurat på vad jag ska använda det till. Antingen så slår jag till och köper en klassisk längdutrustning i år, som jag varit lite sugen på, och använder p-kortet som delbetalning. Eller så slår jag till på nåt av följande som jag också är spekulant på:

- En ny buff, gärna svart
- En ny mössa att använda vid löpning och skidåkning
- Träningslinne
- Träningstights
- Ny "vardagsmössa" - kan man ha för många???
- Fleeceväst (eftersom min från Haglöfs tycks ha försvunnit???!!!)

Kommentarer