Dagens träning och dagens outfit

Jag känner mig lite slow i skallen och inte fullt motiverad till nåt flåsigt pass på gymmet just nu. I stället bestämde jag mig för att lägga på riktigt tungt på dagens benpass. Tyngre än nån gång förut i alla övningar och även skippa de funktionella grejer jag kört på slutet, typ utfallsgång med twist (och viktskiva). Det gick riktigt bra faktiskt och jag förvånas varje gång hur stor roll variation spelar för att hålla det mentala igång. Jag taggade verkligen till och köttade. Klart nöjd över mina nya pers. Klart nöjd över att snart ha kommit ner till botten av viktkassetterna i benmaskinerna. Fick promenera bort lite stelhet på bandet efteråt - najjs!

T-shirt från Somewear blev dagens garderobsfynd då jag letade längst ner i lådorna efter nåt som inte ska packas ner i resväskan och därför heller inte behöver tvättas - think outside the box!

Resten av outfitten kommer från NIKE, Burton & Kari Traa

Grymt med SVTplay förresten i mobben som gjorde att jag kunde ha totalkoll på att Åsarna IK (Ida + Teodor) tog hem SM-gulden i sprint idag.

Kommentarer