Löparglädje

Det är redan torsdag hörrni och jag har bara sprungit en gång hittills den här veckan. Jag hoppas att jag orkar ta tag i saken i kväll och om det blir lite mildare så tänkte jag springa utomhus, vilket var länge sen nu. På dagens agenda står en kurs tillsammans med 10 kollegor, vilket kommer att bli skoj. Det var ett tag sen jag träffade flera av dem, så det ser jag fram emot. Vad kan väl passa bättre efter en lång dag i skolbänken än en joggingrunda?!



Igår tog jag en vilodag och njöt av kvällen tillsammans med min systeryster. Vi var båda ganska trötta men desto skönare att bara ta en slapparkväll utanför hemmet, äta gott, dricka kaffe och prata om allt och ingenting. Jag bad henne ta en bild på mig och det här var den bästa hon fick till... Fanns en hög med några riktigt riktigt gräsliga bilder också... Haha

Kommentarer