Ont i foten

...nämen så synd, då måste jag visst köpa nya skor ;)

Allvarligt, jag har faktiskt riktigt ont i min vänsterfot idag. De senaste veckorna har jag sprungit i lunarglide (inomhus) och speedcross eller icebugs ute. Igår var första vändan nike free på ett tag. Skor som jag annars springer i allra mest. Nu har jag ont av dem. Kände det direkt jag klev i dem att det inte var som vanligt med vänsterfoten. Idag är det ajaj. Men inget ont som inte har något gott med sig, nu får jag köpa nya skor. Härligt! (Not so much för plånboken iof...)

Det är mycket märkligt men det här hände förra åt också vid ungefär samma tid. Plötsligt fick jag ont av mina adidas supernova och fick bya ut dem mot lunarglide. Nu får jag ont av nike free och får byta dem till, ja vad? Det återstår att se. När jag kommer hem från semestern ska jag gå iväg och prova ut nåt nytt!

Kommentarer